Od některých členů našich členských organizací jsme zaznamenali poptávku po vývoji elektronické evidence členů. Rádi bychom proto uspořádali setkání, kde bychom si definovali, jaké mají vaše organizace potřeby, kdo z vás plánuje vývoj vlastního systému apod. Jako jedna z možností se nabízí vyvinout vlastní systém, který by vyhovoval více organizacím a tím dosáhnout finančních úspor. Cílem je vyvinout univerzální platformu, kde by bylo možné spravovat vlastní členy, evidovat u nich členské příspěvky, vytvářet akce, spravovat jejich účastníky, případně umožnit členům přihlašování na akce, dále pak např. vyúčtovávat vnitřní dotace spolku a mnohé další.
Pokud právě vaši organizaci toto zajímá, zveme vás na setkání v pondělí 20. března v 15:00 do kanceláře ČRDM (Senovážné náměstí 24, Praha 1). Akce se můžete zúčastnit rovněž online. Odkaz zašleme přihlášeným zájemcům.
Pokud se akce budete účastnit, zaregistrujte se, prosíme, v online registračním formuláři.
Pokud byste o systém zájem měli, ale termín vám nevyhovuje, napište Tomášovi Hurtovi (tomas.hurt@crdm.cz). Určitě bude možné se na vývoji podílet i bez účasti na prvním setkání.